Orly – Rococo A-Go-Go

Nog för att jag gillar en riktig tungvrickare, men Rococo A-Go-Go är ju inte ett lacknamn man kan säga utan att snubbla. Nä, I mitt huvud får det heta Rococo kort och gott. Jag såg det hos Nailtastic och kunde inte motstå hur glödande lila det ser ut (titta på hennes bilder, hon har fångat det bättre än jag). Det gjorde mig inte besviken, men jag dummade till det med appliceringen – ett lager för lite – så glöden kommer inte riktigt fram här. Har haft det en till gång sen jag tog dessa bilder och i solen med tre tunna (eller två ordentliga, inga meslager som jag gjort här) lager är det här en skönhet! Inga formula issues eller något. Det gyllene skimret blir täckt av lacket på nageln och ser rosa ut, men ibland tycker jag ändå det gnistrar till i orangeguldigt och till och med lite blått? Se så vackert det ser ut i flaskan…

This polish has an impossible name! I just call it Rococo in my head. I saw it at Nailtastic and was smitten, it looks so glowing-from-within on her pics but I didn’t manage to capture that. I had too thin coats on these pics (two thin) and it needs two thick or three thin to really pop. I tried it once more after taking these pics, and with enough coats this baby is mesmerizing in the sun I tell you! Good formula, no issues at all.

Tunnelbana of the Day:
Reflections and Stockholm by night.

12 thoughts on “Orly – Rococo A-Go-Go

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

