China Glaze – Stroll

Här kommer en riktig goding! Jag har låtit bli att visa Stroll hela vintern, för det går inte att göra henne rättvisa utan solsken. Men nu kunde jag inte låta bli längre. Trots att det snöar.
Stroll är en vinröd halvjelly full med guldglitter. Smockfull! Titta på den bara…! Den är lite skir och kräver sina tre tunna lager, men uj vad värt det hon är. Torktiden är ok och den här gången hade jag på Seche Vite. Kan man motstå Stroll?

Here comes a real beauty! I’ve been holding off taking pics of Stroll because this baby needs sunlight to do her justice. But I can’t wait any more. Even though it’s snowing right now.. Stroll is a burgundy half-jelly full of gold glitter particles. Full of it! Just look at her. It’s a little sheer and needs three coats, but it’s worth every one. Dry time is ok and this time I used Seche Vite. Can youresist Stroll?

Tunnelbana of the Day:

21 thoughts on “China Glaze – Stroll

    • Detta och Cords är de enda jag har ur Retro. Hm!! Jag vill egentligen ha hela kollektionen…
      Stroll är ljuvlig, helt klart ett sommarlack tycker jag, du kommer älska’t!

  1. Åh, den här skönheten är en sån jag velat ha länge, men som liksom aldrig blir inköpt….!
    Grr, jag får skärpa mig!

  2. Stroll är en gammal favorit och jag älskar den! Det är ett av de lack jag använt om och om igen och då har jag ändå vissa snarlika lack som också går varma i lacksamlingen.

  3. Pingback: China Glaze Howl You Doin’ – Monsters Ball Halloween 2013 « The manifest

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

