Birthday ombre

Idag fyller jag år! Var det verkligen ett helt år sen sist? Jag har redan fått nagellack i present och mumsat i mig diverse bakverk. För att sätta lite extra färg på dagen har jag testat att göra en egenblandad ombremanikyr. Det blev inte en perfekt “trappstegseffekt”, men jag gillar det ändå. Lacken jag mixat är China Glaze For Audrey (tumme) och Lemon Fizz (lillfinger). Vad tycks?

Today is my birthday! Has it really been a year since last time? To add a little extra colour I tried a home-made ombre. I started out with China Glaze Lemon Fizz on my pinkie and blended my way to the thumb with For Audrey. What do you think of the end result?

30 thoughts on “Birthday ombre

    • I’ve been wanting to combine them in some sort of nail art for a while now, but I didn’t think it would end up an ombre :)

  1. Grattis på födelsedagen! Jag gillade speciellt ringfingret och är lite bitter över att det inte är ett köpelack

  2. Pingback: Improved birthday ombre | Lacky Nails

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

