Gradient – dipped in jam with glitter

Min första dag som 29-åring, det måste firas med något nytt! Jag fick ett litet förnyelseryck idag och testar ny vattenstämpel och fotovinkel.
Basfärgen här är Essence Frosted Champaign, glittret är CG Medallion och de svampade tipparna är OPI Take the Stage. Från början hade jag tänkt göra en vanlig glittergradient, men TTS dök upp i huvudet. Först nyss kom jag på var inspirationen kommit ifrån, det måste ju vara denna läckra manikyr som legat och jäst i hjärnvindlingarna, visst?

My first day as a 29-year old, and I suddenly feel like a little change today. New water mark and angle. How does it look to you?
This is my first sponge experiment. The white base is Essence Frosted Champaign, the glitter is China Glaze Medallion and the tips are OPI Take the Stage. It was supposed to be a regular glitter gradient, but for some reason TTS popped up in my mind and I had to try this. Just now I remembered this mani, I think that is what my brain was trying to recreate.

7 thoughts on “Gradient – dipped in jam with glitter

    • Just detta lack tror jag är perfekt till svampning, ett cremelack kan jag tänka mig är betydligt jobbigare.. men det här är liksom kornigt.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

