Höstigt lager på lager

Som jag skrivit förut är jag väldigt sugen på höstigt orange. Jag gjorde ett försök med China Glazes Foxy men det stämde inte riktigt, så jag fortsätter leta. Idag testar jag en gammal sommarfavorit, Mavalas Cadiz – fast med en twist. Jag har grundat med ett lager av HMs Midnight Passion för att tona ned Cadiz. Jag tycker det funkade rätt bra! Mavala har överlag dock inte den bästa hållbarheten och topparna är redan lite slitna.
Bilderna är tagna i solljus. Det är tre lager Cadiz på ett lager Midnight Passion, allt toppat med SV.

2 thoughts on “Höstigt lager på lager

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

