Nytt hos AA

Titta vad jag har missat! Ett av mina favoritlack, American Apparel, har släppt en helt ny höstkollektion i 12 färger. Jag har ingen aning om dessa har nått oss här i Sverige men jag ska kolla så snart jag kan.

Rad 1: African Violet, Port, Rouge, Army Jacket, Cameo Blue, MacArthur Park
Rad 2: Echo Park, Mannequin, Trenchcoat, Make Up, Cocoa, Raccoon

Måste titta närmre på Trenchcoat. I två år har jag letat efter ett senapsgult lack, och förutom Barielles Aura Angora (som jag inte fått tag på än) har jag inga leads. Kanske nu?
Jag är verkligen förtjust i AAs färgrecept och dessutom brukar formulan vara len och krämig.

MacArthur Park påminner om mitt nya Misalack som jag inte swatchat än. Och visst är Army Jacket fin? Vilka färger faller ni för?

10 thoughts on “Nytt hos AA

  1. Army Jacket och MacArthur Park ligger visst i topp :)

    Rebecca: jag börjar också bli sugen på African Violet…

    Sminkan: Hehe great minds think alike :D

    Monica: Visst är det skönt att det börjar närma sig? (Försöker jag intala mig själv att det gör iaf :))

  2. Jag har aldrig provat AA men jag har varit bra sugen några gånger :) Av dessa så är jag mest sugen på African Violet, MacArthur Park och Echo Park

  3. Annie: AA rekommenteras! Enda nackdelen är att penseln tar upp för mycket lack och gärna dränker nageln om man inte är uppmärksam. Har du AA i Uppsala?

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

