NOTD LA Girl Copper Alloy

Dagens är en mycket efterlängtad godbit som jag är väldigt glad att jag äntligen har. Nailtastics och Scrangies swatcher var oemotståndliga!

Kollektion: Metals.
Formula/applicering: Jag minns inte hur många lager detta är, men tror det är tre. Inget topplack.
Torktid: Normal.
Hållbarhet: Ganska dålig, blir toppslitet inom några timmar. Kunde skala av det på kvällen.
Färg: Massor av gyllene skimmer i en rätt skir röd bas, fast det röda är nästan cerist. Helhetsintrycket är glödande orange, alldeles oemotståndlig. Det är inte lika lysande som fotona dock, min kamera måste blivit tokig av allt det orangea.
Helhet: 5/5


This is gorgeous Copper Alloy from LA Girl Metals collection. I think this is three coats. No top coat. I’m totally infatuated, this must be one of the prettiest polishes I’ve ever worn. I need a backup! Does this make you drool or what?

4 thoughts on “NOTD LA Girl Copper Alloy

  1. Det är så gudomligt fint. *sigh* Nästa gång jag shoppar på Cherry Culture åker detta med. Jag har förresten hela tiden följt dig och faktiskt funderat lite över lay outen. Men jag trodde tanken var att det skulle se ut så så jag har inte reagerat mer över det. :)

    • Visst är det en skönhet, jag är så glad att jag klickade hem det. Vad glad jag blir att du följt mig :) Nej, layouten på blogspot var ett riktigt magplask, tanken var god men tekniken brast..

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

