More Brio-nails

Okej WP vill bara låta mig ladda upp en bild per inlägg. So be it! Det får bli en bild på råmaterialet: AA Rose Bowl och två oresencerade lack: HM Hunt me Down och Mavala Marron Glacé. De kommer snart.

More Brio toffee mani pics! Or uum just one, WP won’t let me upload more than one per post, sucky…
And now I realize there are two polishes here I haven’t reviewed, so I’ll post them real soon: Mavala Marron Glacé and HM Hunt me Down. The third one in American Apparel Rose Bowl.

4 thoughts on “More Brio-nails

  1. Hej :)
    Underbar blogg.. hittade hit från Purity.webblogg.se.. hon har skrivit om dig på sig blogg :)
    Jag älskar Mavala nagellack och H&M nagellack. Jag har en hel drös nagellack från H&M och det är bara två av dem som jag inte gillar :)
    Hunt Me Down är helt underbart :)
    Marron Glacé likaså :) Mavalas nagellack är så söta :D

    Kra

    • Välkommen hit! Jag såg Puritys inlägg om mig, blev så fantastiskt glad och rörd :) Hon är hemskt generös.
      Visst har HM fina lack, jag kan inte motstå dem. Har alldeles för få! Marron Glacé är en favorit, förstår inte varför den inte dykt upp på bloggen än. Måste fixas genast.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

