NOTD: Brio

Som med allt annat är jag också periodare när det gäller godiskonsumtion. Just nu är jag långt nere i Brioträsket – de färgglada, inte de bruna! – och tänkte hedra detta underbara godis med en manikyr. Nu blev det inte alls rätt färger… men jag tycker ändå det är en Briomanikyr! (Ja, jag plutar lite bestämt med underläppen…)
Today I’m wearing a mani in honour of my favourite candy (for the moment): Brio toffees! Yummy. I can’t upload more pics right now, so this post will be updated soon (and yes I’m at work, sssh! You must whisper when you comment…)

Mer bilder kommer, WP jävlas och jag är på jobbet.

4 thoughts on “NOTD: Brio

  1. Mmm, nu blev jag nästan sugen på Brio… men bara nästan ;) Snygga naglar i alla fall :)

    (Trist med att blogkoden trasslat för dig. Här är en bra länk om man vill kolla hur sidan ser ut i andra webläsare och på olika plattformar: http://browsershots.org/ Många är ju rätt obskyra men tacksamt för de vanligaste webläsarna. Lycka till och hoppas wordpress är snällare än blogger :))

    • Briohypnos! Sitter här och har slut på förrådet, måste handla mer.. :)
      Vilken underbar länk, precis vad jag behövde, tack! Jag stortrivs på WP men vill ändå inte ge upp den gamla bloggen helt.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

