OPI The Show Must Go On

Tre dagar gammalt efter en grillkväll, detta är det oförliknerliga The Show Must Go On. Jag har längtat ihjäl mig efter denna skönhet, plågat mig själv med att goggla fram bild efter bild, trånat. Det är bland det vackraste jag sett i lackväg.

OPI The Show Must Go On, three days old, after an evening of barbecuing. I love this polish so much!

Collection: Burlesque
Application: 3 coats, no top coat, no issues
Dry time: normal
Finish & colour: Duochrome, raspberry pink base, flashes of orange and gold. Marvellous.
Total: 5/5

Tack Martin för kameralånet.

13 thoughts on “OPI The Show Must Go On

    • Jag börjar också uppskatta det klassiska röda på naglarna.. det blir liksom aldrig fel. Visst kan man inte låta bli att falla för TSMGO!

  1. Pingback: Favvovecka: OPI – The Show Must Go On | Lacky Nails

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

