Color Club Back to Boho fall 2011

And the winner is..
Nomadic in Nude
– Off white and creamy
Earthy Angel
– Creamy camel
New Bohemian –
A new 70’s take on Tiffany Blue
Shabby Drab –
Purple Greige
Rad Nomad
– Purple brown crème
Red-ical Gypsy
– Boho chic red, a new take on a vintage classic red
Boho Mojo
– Silvery, beige pearl
Nouveau Vintage
– Understated vintage frosty gold
Voodoo You Do
– Charcoal grey with blue undertones
Artsy Crafty
– Muted military green
Blue-topia
– Deep blue creme
Rebel Spirit
– Deep chocolate brown creme

Which ones do you wnt to grab?

Click for larger image.

8 thoughts on “Color Club Back to Boho fall 2011

  1. Vilka underbara färger Mona, som du vet så är jag ju ett megafreak av nagellack, mina naglar o tår är för det mesta målade, just nu i Mavala(Madrid) som är härligt klarröd. Trevlig midsommar på dig!

    • Nämen hej Peter! Undrade var du tagit vägen :) Snyggt med matchade på hand och fot, i rött dessutom. Kan inte bli fel! Glad midsommar på dig med!

  2. Höstlack är sällan intressanta för mig. Men nåt enstaka brukar det bli. Det är ju dock jättebra med en period där man kan slappna av och ta igen alla vackra sommarkollektioner!

    Här kanske jag gillar:

    Shabby Drab (dock ej namnet)
    Nouveau Vintage. Kanske. Den lätt bättre på beskrivningen än den såg ut.

  3. Jag känner mig inte jättelockad av den här kollektionen. Artsy Craftsy vill jag nog ha. Kanske Voodoo You Do också. Och kanske New Bohemian. Vill nog se swatches av dessa först dock.

    • Inte jag heller.. förutom Artsy Craftsy. Men jag är som dig, måste nog se swatches.. hoppas de inte dyker upp för snart bara, som CGs höstkollektion.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

