NYX Fizzy Spots thin

Är det en personlighetsförändring? Mja, kanske inte fullt så drastiskt, men jag har blivit lite glittertokig. Och nu pratar jag inte Atlantis eller Mistletoe Kisses, nej, jag menar riktigt skira lack med enstaka glitter i. Det är LFNs fel.

Idag har jag tagit av mig midsommarmanikyren och filat om naglarna till den gamla bekväma formen, och tagit fram NYX Fizzy Spots. Visst är det härligt när man hittar precis rätt lack i Helmern? Ni vet, så det helt enkelt stämmer överens med humör och färgsug. Nog för att det här är ett höstlack i min bok, men idag är det ändå en tiopoängare.


I think that Last Friday Night might have made me fall in love with sheer glitters. I actually don’t mind the VNL, how unlike me isn’t that?

Collection: No idea.. anyone?
Application: 1 coat, no top coat
Dry time: Fast
Finish & colour: Clear gray base with prismatic glitter in different shapes and sizes
Total: 5/5

Update: 2 layers


2 thoughts on “NYX Fizzy Spots thin

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

