Zoya Smoke and Mirrors

Har ni sett såna skönheter Zoya skämmer bort oss med i höst! Smoke and Mirrors finns att få tag på redan i juli men jag väntar nog en stund.
Jag tycker det känns som den logiska fortsättningen på Intimate, visst? Samma känsla fast höstanpassat. Jag som föll för Intimate väldigt sent är hemskt glad åt denna händelseutveckling!


Smoke
Jana (ZP564) – smoky mauve nail polish quartz cream
Petra (ZP565) – smoky eggplant mauve nail polish cream
Codie (ZP566) – smoky brown taupe nail polish cream
Anja (ZP567) – smoky palatinate purple nail polish cream
Cynthia (ZP568) – smoky Prussian blue nail polish cream
Dree (ZP569) – smoky camouflage green nail polish cream
Mirrors
Nimue (ZP570) – smoky rich thistle mauve nail polish metallic
Marina (ZP571) – smoky steel blue nail polish metallic
Tao (ZP572) – smoky slate gray nail polish metallic
Yara (ZP573) – sparkly olive green nail polish metallic
Neeka (ZP574) – sparkly amethyst purple nail polish metallic
Jem (ZP575) – sparkly fandango pink nail polish metallic

I’m drawn to both greens and Jem. What about you?

12 thoughts on “Zoya Smoke and Mirrors

  1. Tyckte Mirrors-lacken var rackarns snygga! Tänker nog lägga beslag på den delen av kollektionen så fort den kommer ut tror jag :D

  2. Zoya fortsätter leverera. :) Blev totalkär i nästan alla lacken. Speciellt Mirrors måste jag ha men har massa Zoyalack som jag inte testat så vi får se om jag kan hålla mig ifrån att beställa dessa till senare i sommar. *svälj*

    • Jamenvisst! Jag känner mig lite golvad. Får se om jag kan hålla mig också, goda föresatser är en sak, verkligeheten en annan… :)

  3. Håller med clawsincolour, samtliga var hur grymma som helst. I dag har jag varit på nagelsalong o fått manikyr, det blev ett mörkare lila lack som påminner lite om Mavala(madras), hon erbjöd sig att lacka tånaglarna också i samma färg men dom får vara klarröda några dagar till.

  4. Gahh, hur ska man kunna välja bland dessa godingar?! Zoya har blivit ett favoritmärke för mig, och de kommer ju med sådana skönheter hela tiden…

  5. Haha, jag verkar typ vara den enda som inte känner mig särskilt imponerad av den här kollektionen. Visst, jag kommer säkert köpa ett par, men de flesta ser lite tråkiga ut. Tycker jag. :-)

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

