Mellanlandar i Moskva, från kl 6 till 18. Trött så jag knappt kan stå och tankarna blir sådär luddiga i kanten ni vet? Så man driver runt mellan terminalerna och letar efter ett bra fik och efter en stund undrar hur man hamnade på toan. Och ord som liknar varann liksom geggar ihop sig på tungspetsen, och prepositioner anarkistiskt hoppar in och ersätter viktiga ord som carrot cake och så.

Men vad gör man om man är fast på en flygplats en hel dag, ensam? Jo, man tittar efter nagellack på taxfree!

12 thoughts on “

  1. Hittade du några nagellack på tax-freen då? Jag tycker att det är så dåligt med lack på flygplatserna. Antalya hade litegrann men devar dyrare än inne i stan :) men titta är skoj.

    • Mneh.. hittade inget kul. Ville ha Mimosa men det fanns inte, annars var det mest Loreal och annat som testar på djur. Suck.. men jag fördrev iaf nån timme :)

  2. Jag hoppas du hittar massvis med nya nagellack som du kan visa upp här på bloggen. Jag var i väg i Torsdags förra veckan o gjorde Pedikyr på salong o då frågade hon vilken färg jag ville ha, så hon fick fritt välja åt mig o gissa hon valde Mavala(Adelaide), inte rosa inte röd men nånting mitt emellan sa hon. Jättesnyggt var det i allafall. I går inköptes ett nytt lack igen, det blev OPI(Red), typ rödrosa. Det finns ju så många snygga OPI-lack men priset här hemma är ju våldsamt(dyrt).

    • Jo OPI är hemskt dyrt härhemma, jag rekommenderar verkligen att skicka efter. Det finns massor av nya lack jag ska visa på bloggen, ska bara komma igång igen!

    • Tack, vad glad jag blir! Det är en hobby, men jag gillar det så mycket att jag skulle kunna jobba med det. Lycka till med MNY-jakten, om du inte hittar så säg till så ska jag se om jag kan hjälpa till på nåt sätt.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

