More Bonnie

Hej vad jag saknat att blogga! Dygnen efter att jag kom hem från helvetesvistelsen i Moskva låg jag utslagen på gräsmattan hemma i Hälsingland och lät min inre termostat återanpassa sig från ökenhetta till vår klimatzon.

Sen packade jag upp Egyptenlacken och beställde hem ett gäng Klean Colors och – äntligen – en ljusbox! Jag är trött på mitt provisoriska fotohörn som inte funkar på vintern. Men ljusboxen har inte kommit. Jag har väntat och väntat i 17 dagar nu och känner inte alls för att ta foton utan den. Men idag kollade jag igenom minneskortet och snubblade över dessa – en favorit i repris, men BB Coutures Bonnie förtjänar flera inlägg tycker jag. Bildspam!

10 thoughts on “More Bonnie

    • Bara jag får min ljusbox kommer jag aldrig göra blogguppehåll mer! Har så mycket fint att dela med mig av :) Men det kanske blir lite mer Bonnie, bara för att jag älskar att fota gröna jellylack (och jag ju bara har ett..)

    • Det ska bli jättespännande med ljusbox! Den har tydligen skickats till fel adress… Men nu hoppas jag ha den om någon vecka. Suck..

  1. Vilket ljuvligt grönt lack! Var hittar jag detta lack någonstans? Nu Lite lackning av naglar innan sängdags, kör på samma som på tårna, Mavala(London) jag älskar den här färgen.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

