Kickslacken – en närmre titt

Totalt kommer som sagt 40 lack att släppas, men kameran avled tragiskt innan jag hann få bilder på allihop. Det finns fina bilder hos Beleza och Vacker och Underbar och SaintBella.
De 8 jag hann fota är höstkollektionen och det kommer en julkollektion också. De första 40 kommer finnas i butik v 36 och kostar 39 kr för 8 ml, helt ok tycker jag. Turligt nog hann jag få några flaskbilder på de som drog i mig mest.

Trots att det inte är de mest originella färger jag sett har Kicks ändå nåt riktigt bra på g här. Lacken är till exempel tillverkade i Sverige och faller därmed under svensk kvalitetskontroll vilket jag tycker är hemskt skönt. De skyltar inte med att lacken är toulene- och formaldehydfria vilket jag tycker de gott kan göra – miljötänk och allergihänsyn ger en stor guldstjärna och förtjänar konsumentstöd.

Vad skulle ni önska att Kicks bjöd oss på för färger? Låt fantasin flöda, vem vet, de kanske lyssnar…

2 thoughts on “Kickslacken – en närmre titt

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

