A couple of Kleancolors

Ett par Kleancolors har hittat hem till mig, och jag tänkte inviga mitt nya improviserade ljustält med ett par flaskbilder. Nu har jag bättre belysning, två dagsljuslampor, och vitt tyg istället för papper.
Jag har hunnit testa ett par av dessa men inte haft dem som en hel manikyr än.

I decided to try out my  improved and improvised light box with some Kleancolors I haven’t worn as manis yet.

Left to right: Mud Pie Sparkle, Holo Green, Fireworks

Left to right: Transparent Red, Metallic Red, Holo Pink, Chunky Holo Scarlet

9 thoughts on “A couple of Kleancolors

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

