Antique Gold vs IsaDora Forest

9 thoughts on “Antique Gold vs IsaDora Forest

  1. Aj då, nu måste jag nog kila till Ica Maxi och handla IsaDora. :) Jäklars vad snyggt det är. Och jag säger det igen, dina bilder är så snygga. Även Cherry Culture kommer att få en beställning så fort lönen trillar in.

    • Å jag hade glömt att IcaMaxi har lack!

      Forest är fantastiskt, kommer ett eget inlägg med det snart, hoppas jag får till bilderna då också :)

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

