LA Girl Metal – Antique Gold

Jag har fotat Antique Gold flera gånger men inte blivit nöjd, men nu tror jag det blev ok. Det här är en favorit från förra hösten som jag längtat efter att plocka fram, men det kanske var lite för tidigt. Egentligen längtar jag efter dessa olivfärgade skönheter först när löven byter färg, så Antique Gold kommer nog åka på ett par fler gånger vad hösten lider.  Apropå namnet och färgen så upplever jag inte alls det här som ett gyllene lack, i min bok är det grönt.
Vad tycker ni? Grönt eller guld?

This is a favourite from last fall, I’ve been longing for it and will probably use it more than once this fall.
What do you think, is this gold or green? In my book it’s green!

Collection: Metal
Application: 2 coats, but I see a little bald patch so maybe I should have used three. I dented it with the Seche Vite brush..
Dry time: Normal
Finish & colour: This is not gold guys, this is olive green. And I want to call it shimmer, not metallic.
Total: 4,5

2 thoughts on “LA Girl Metal – Antique Gold

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

