Feels French

Idag är det lite födelsedagsfirande i familjen och jag vill piffa till gårdagskvällens lackval lite. Basen här är en ny rosa favorit, China Glaze Fifth Avenure. En dammig, damig iskall rosa som jag tror är en dupe till Eyeko Tea Rose. Dämpad och höstig. Men jag känner mig inte dämpad och höstig idag, så jag lade till en fransk kant med Kleancolors Transparent Red.

Yesterday evening I chose China Glaze Fifth Avenue as a mani for today’s birthday, a new pink favourite. Very dusty fall appropriate shade of pink, but today I don’t feel  dusty at all so I added a tip of Kleancolor Transparent Red. 

 

15 thoughts on “Feels French

  1. Supersnyggt! Har du frihandat? Helt sjukt att jag fortfarande inte har testat att göra en funky french, men jag tror jag skulle behöva mallar för att få ett snyggt resultat.

  2. Pingback: China Glaze – Fifth Avenue « Lacky Nails

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

