Gray funky french

Sådär, några bilder på hur naglarna såg ut idag. Grått är så lättburet, det blir liksom inte fel. Jag har frihandat och det blev inte så jättebra, men det ser bättre ut utan makroobjektiv! Jag tycker skimret i Metro Gray kom väl överens med det i Pelican Gray, det är nästan precis samma sort och ger samma mjuka helheltsintryck.

There, some updated pics of what my nails actually look like today. I love gray, it’s such an easy color to wear and I feel it’s always suitable. I think the micro shimmer in Metro Grey suited the shimmer in Pelican Gray really well, it’s about the same size and gives the same soft feeling.

By the way, does anyone know which is right – gray or grey?

14 thoughts on “Gray funky french

  1. Båda två är väldigt fina lack, och kombinationen är klassisk utan att jag ens sett den förut.

    Och ja, grey och gray är bara olika typer av engelska. Annie är helt korrekt med att grey är brittiskt!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

