Peachy Keen igen

Ett snabbisinlägg med en till uppdaterad gammal goding. Det här med att ta nya kort på gamla lack jag redan bloggat om har visat sig vara ett väldigt bra sätt att återupptäcka gamla undangömda finingar. Peachy Keen till exempel har jag bara använt en enda gång sen jag bloggade om det, men nu när jag plockat fram den igen har det blivit en liten romans. Nästan så jag funderar på att skaffa mig en backup. Här är originalinlägget med de nya bilderna.

Anledningen till mina glesa inlägg är att jag de senaste dagarna agerat underhållningskommitté till en överaktiv men söt elvaåring, som tar upp varje vaket ögonblick.Det är kul, men hemskt utslitande! Var får de all energi ifrån?

A quick post today, with an updated old favourite. This thing of taking new pics of polishes I’ve already posted about is really fun, I’m re-discovering old forgotten babes! Peachy Keen for instance, I haven’t used it since I last blogged about it, but now we’re having a little romance and I’m thinking backups. Find the original post with new pics here.

4 thoughts on “Peachy Keen igen

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

