Holofredag: Color Club – Revvvolution

Äntligen fredag! Fast för egen del flyter dagarna ihop, jag är fortfarande i min egen bubbla i Hälsingland och har nästan blivit veckovill. Vad skönt det är att komma ifrån vardagen ibland. Egentligen tycker jag bättre om att ha ledigt när det är höst och vinter, det brukar vara då jag behöver vila upp mig som mest…

Hursomhelst var jag förutseende nog att ta några foton innan jag åkte, för att äntligen haka på holofredag. Revvvolution (jag blir förresten förbannad på ord som har extra bokstäver helt poänglöst, orka) har varit en favorit hela sommaren, särskilt ihop med ett par rosa sommarbyxor. De hör ihop i mitt huvud nu, ser jag den ena tänker jag på den andra. Hursomhelst, det här är nog en dud för holot syns inte alls inomhus. Det behövs sol. Kanske därför det blivit en sommarfavorit!

English… vocabulary **)£hardware malfunction**=]@ too relaxed to produce english text.

Collection: Femme Fatale 2009
Application: Two easy yummy coats.
Dry time: Normal
Finish & colour: Scattered holo, black/charcoal base. Not very strong holo effect in this bottle, but I understand there are better bottles out there. This specific bottle is a summer polish for me, the rainbows really need sun to come out.
Total: 4/5
Curiosity of the day: The United States produces more tobacco than it does wheat (2008).

11 thoughts on “Holofredag: Color Club – Revvvolution

  1. Har för mig att mitt också är lite…mesigt med holon. Måste nog testa igen och se. :D Annars är det ju väldans snyggt. Kan bara hålla med ang. alla dessa v:n. Det blir ju bara jobbigt att skriva. *suck*

  2. Det är så trist när märken gör sämre versioner av sina originallack. Om man gör en mindre holografisk version borde man åtminstone informera om det så att man inte känner sig lurad.

  3. Mitt exemplar är inte heller direkt superholo, men det är så fint ändå! Jag älskar det. Kanske så att jag till och med hade älskat det lite mindre om det vore mer holo..?

    Tur att det inte bara är jag som stör mig på ord som är felstavade med flit förresten!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

