Giveaway status update

Förresten håller min giveaway på att ta form! Jag har jättekul med pysslet kring den och hoppas det inte blir ett jättestort nördigt fiasko när det väl är klart. Men å andra sidan är jag hemskt nördig, så risken finns! ;)
Nu är det i alla fall så gott som säkert att det blir en tvådelad giveaway, en del inom Sverige och en internationell del. Å vad jag vill att det ska bli klart så jag kan dela med mig av den! Men lite mer vill jag få ihop, håll tummarna för att fler hakar på så det blir en välfylld godispåse.

The giveaway is taking shape! I’m having great fun putting it together.
Now it is almost certain that it will be a two-part giveaway, one Swedish and one international part. I’m dying to share it with you! But I’m not done yet, I want to put a little more work into it still. Keep your fingers crossed, I want to put together a nice full bag of eye candy for you.

6 thoughts on “Giveaway status update

  1. Det är så kul när du har kommenterar på även äldre inlägg :) Man tror ju gärna att det man skrev igår redan är bortglömt.
    Kan inte jag få dina naglar? Mina ser ut som att jag klätt dem i sallad och sedan välkomnat kaniner på fest :P

    • Hehe inte då! Jag är som ett dåligt samvete, gräver i gamla saker :D :D Lol, kaningnagda naglar, det är illa… Du kan gärna få mina naglar, men de är inget att ha, de är sköra som sockerglas och går av på mitten bara man rör vid dem på vintern. Kanske ska testa att vira in dem i sallad. Vitamininpackning.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

