Spa Ritual – Optical Illusion + NYX Girls – Gilded Glitter

Nu var det längesen jag hade något på naglarna som drar ögonen till dem hela dagen, ni vet känslan? Men idag! Jäklar! Gårdagens mani Optical Illusion med två lager NYX Gilded Glitter ser ut som solglitter på daggstänkt mossa i en skogsglänta. Jag är kär.

It’s been a long time since I wore a polish that draws my eyes to my nails all day, you know the feeling? But this! Damn! Yesterday’s mani Optical Illusion with two layers of NYX Glitter Gilded looks like sunrays hitting dewey moss in a forest glade. I’m in love.

Sammanfattningen kommer i en eget inlägg om Gilded Glitter.
Summary coming soon in a Gilded Glitter-post.

I have a little side project to pick myself up this winter – I’ve started taking pictures of the Sthlm subway system, the Tunnelbana. It is the longest art gallery in the world, and I have a love-hate relationship with it. This winter I’ll focus on the love-part.

Stockholm Tunnelbana of the Day:

14 thoughts on “Spa Ritual – Optical Illusion + NYX Girls – Gilded Glitter

    • Tack vad snällt av dig! :) Jag använder en Nikon coolpix, men just den här närbilden är en beskuren vanlig bild, såhär bra närbilder fixar inte min gamla skruttkamera.

      • Ja varsågod :) Okej, själv har jag en Nikon D40. Tycker din skruttkamera lyckas bra ändå, och även om bilden är beskuren är det en sådan skärpa i den. Själv så förstår jag mig inte riktigt på min kamera för den verkar aldrig vilja fota nagellacken på det viset jag vill :P

        • Det tog ett tag innan jag fick kläm på makrofotograferingen måste jag säga, i början gick det inte alls att få skärpa. Antar att man lär känna kameran efter ett tag. Jag vill ha en ny, men tänk om det tar mig ett år att få kläm på den tänker jag.. mje skruttkameran får hålla ett tag till!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

