Color Club Wild and Willing over Kleancolor Holo Pink

Viola gissade rätt, den första bilden är på Kleancolor Holo Pink. Jag håller som bekant på att uppdatera gamla inlägg med nya foton, och Holo Pink stod på tur. Jag är layeringtokig just nu och slängde på ett lager av den duokroma skönheten Wild and Willing ovanpå. Visst blev det rätt fint! Det gav en helt ny dimension till det blyga prismatiska glittret i HP.

Viola was right, the first photo is of Kleancolor Holo Pink. I’m redoing old posts with new better photos, and when it was HP’s turn I couldn’t resist trying a layer of gorgeous duo-chromatic Wild and Willing over it. What do you think? It really brought out a new quality in HP’s sky prismatic glitter.


Curiosity of the day: Egyptian architect Imhotep, who lived almost 5,000 years ago, is the earliest scientist to be known by name today.

Här finns inlägget om KleanColor Holo Pink.
The updated HP post can be found here.

14 thoughts on “Color Club Wild and Willing over Kleancolor Holo Pink

    • Visst blev det, jag är så glad att WW råkade stå framme :) Jag är också hemskt dålig på att experimentera med lacken, jag får idéer men hinner glömma dem innan jag kommer hem till Helmer :)

  1. Snyggt det blev! Häftigt av Viola att gissa rätt också :) Gillar layering, men det brukar inte bli så lyckat när jag försöker kombinera själv.. Men det är väl bara att öva typ ;)

    • Visst är det, klockren gissning :)
      Jag tror jag ska göra ett inlägg med alla mina misslyckade layerings.. Det här var verkligen ett lyckokast!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

