NOTD: NYX Girls – Golden Lavender

Mera pasteller, men idag en skimrande sådan. Golden Lavender såg så vacker ut på The Edge of Sanity och guldkimmer är min grej, men jag gillar det inte alls lika mycket på mig idag. Kanske bara för att jag inte är sugen på lila just nu. Får spara det ett tag tills lila känns mer rätt.

Pastel again, but today a shimmery one. Golden lavender looked so beautiful on The Edge of Sanity and golden shimmer really is my thing so I had to buy it, but I’m not liking it on my nails today. Maybe because I’m not in a purple phase, so I’ll save it and try it again when I’m into purple.

17 thoughts on “NOTD: NYX Girls – Golden Lavender

    • Det är ju alldeles för tidigt om man tittar ut genom fönstret…
      Känner jag mig själv rätt kommer jag börja cravea jullacken lagom till påsk :D

    • Tack :) Har kikat på din och älskar den, headern är stilren och mkt läcker! Vilket program har du gjort den i?
      Jag blev rätt nöjd med min header också, men den är nog rätt temporär..

      • Tack! Jag kör mest Illustrator till headern för enkelhetens skull med vektorer. Har inte superbra kläm på det i photoshop nämnligen (vilket väl borde vara lite likadant men men).

        Skoj det där med hur man helt plötsligt tröttnar på sin blogg vilket gör att man inte vill greja alls med den men sedan blir allt skoj igen med ny design :) Kan helt relatera!

        • Har inte heler bra kläm på PS. Illustrator kanske är en idé att testa!
          Visst är det intressant hur omväxling förnöjer? Gott&Blandat har rätt :D

  1. Jag lackade med det här några dagar innan du postade ditt inlägg, och jag känner exakt likadant. Jag trivdes verkligen inte i det även om lacket egentligen är rätt… fint. Lite för sött bara. Och blekt! Och tråkigt. Men fint ändå. Haha.

    • Visst är det ett mysko lack? Fattar inte varför jag inte gillar det.. när jag faktiskt gillar det. Hoppas det är solbränna som fattas.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

