China Glaze – Ahoy

Vackra underbara Ahoy, varför har den fått ligga gömd i Helmer så länge? Jag säger som Pamsan, varför sparar man lack man suktat efter? Ahoy är ett jellylack fullsmockat med vackert oregelbundet guldskimmer och är så somrigt att de tunga vinterskyarna lättar lite. Välpigmenterad och krämig formula, problemfri applikation och bra torktid. Det här är två lager och Seche Vite. Varför har jag låtit det ligga så länge?

Beautiful wonderful Ahoy, why have I kept it lying in Helmer for so long? I ask myself the same question Pamsan did, why do we “save” the polishes we most want? Ahoy is a true jelly full of golden flecks, a happy polish that makes the heavy winter skies of Stockholm feel a little brighter. Well pigmented, creamy formula, good application and dry time. This is two coats and Seche Vite. Why have I not used this sooner?

 

Subway of the Day:

15 thoughts on “China Glaze – Ahoy

  1. Vilken underbar tunnelbanebild! :D
    Och jag älskar Ahoy!
    Suktar trots att jag äger det och har använt det flera gånger ;)

    • Ska nog köra med dagens tunnelbana ett tag framöver, det blir roligare att åka om man letar efter fina motiv samtidigt :)
      <3 ahoy.. backup måste skaffas.

  2. Pingback: China Glaze – Strawberry Fields | Lacky Nails

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

