Lacky Nails on Tumblr

Just det, det kanske är dags att börja använda min Tumblr som jag registrerade för nåt år sen? Jag kommer nog inte bara ha lackbilder där, förmodligen lite annat också. Får se hur det blir, är inte så bekant med Tumblr än. Kika in om ni är nyfikna, här.

Ah yes, maybe I should start using that Tumblr account I registered a year or so ago? It’ll probably not be just nails, I think I might use it for other things as well. I’m not that familiar with Tumblr yet. If you’re curious, pop by here.

2 thoughts on “Lacky Nails on Tumblr

  1. Jag är inne på din blogg för första gången och fastnade direkt för den här bilden! Vilket fantastiskt foto!! Jag älskar stämningen och djupet i det! Har du redigerat det något, eller blev det så här på en gång (om du förstår vad jag menar)?

    • Det gör jag också :) Men det är inte jag som tagit det tyvärr, har bara re-bloggat det. Finns otroligt mycket fint på tumblr :) Men det är alldeles säkert redigerat, det är jag helt säker på.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

