Holo Friday with Clouds

Äntligen, äntligen fredag! Och holofredag dessutom, tack vare Skimmerskuggan.
Finally, finally, Friday. And holo-Friday, thanks to Skimmerskuggan.

Det här är ett ganska kladdigt experiment med tre av Catherine Arley-holosarna jag fick hem för några veckor sen (jag skriver in numrena på dem lite senare). Tyvärr tog jag lite för tjocka lager så det torkade aldrig, men visst var det lite fint så länge det varade?

This was a rather messy experiment with three of the Catherine Arley polishes I got a couple of weeks ago. (Will update the post with the numbers soon). I used too thick coats though so it never dried, but it was pretty as long as it lasted no?

20 thoughts on “Holo Friday with Clouds

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

