Leafy nails

Jag har fortsatt experimentera med tejpdesign. Det här var ett test jag gjorde för ett tag sen och egentligen inte menad att hamna på bloggen, därför var jag inte så noga med detaljerna. Men jag gillar den verkligen och knäppte några kort.

I’m still experimenting with tape designs and learning how to make them look neat. This is something I tried out a while ago and it wasn’t meant to end up on the blog, so I wasn’t very careful with the edges and the cleanup, but I liked it a whole lot and snapped a few pics.

12 thoughts on “Leafy nails

  1. Åååh vad härligt! Jag får vårkänslor!! Det var i alla fall riktigt snyggt och jag ska minnas detta så kanske jag härmar någon gång :D

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

