Two issues

Okej, två grejer lite snabbt bara. Av någon underlig orsak har det börjat dyka upp reklam på vissa av inläggen. Det vill jag inte ha! Problemet är att jag själv inte ser vilka inlägg som har reklam, så tills jag rett ut det med WP så skulle jag verkligen uppskatta om ni hojtar till på de inlägg där reklam dyker upp. Jag blir rätt förbannad, för jag vill inte att min blogg ska vara en reklampelare för saker jag inte själv kan stå för. Lacky Nails ska vara en ad free blog.

För det andra verkar WP sålla alla mail jag får via det nya kontaktformuläret som skräppost, så av en händelse fick jag syn på flera feedbacks som jag missat. Jag har alltså inte ignorerat er som mailat! Är jätteledsen och ska svara på alla mail ikväll. Det är bara att fortsätta använda formuläret också, jag kommer börja kolla skräppostmappen regelbundet nu. Ok. Puh. Slut från SMHI. Och ja, om nån vet hur jag ska lösa detta med skräppostfilter hojta gärna till! <3

Okay, two quick things. First of all – for some reason there are now ads on my blog. This pisses me off, since I really don’t want my blog to be covered in ads I can’t stand for without me knowing it. I can’t see these ads myself on my computer, so for the time being until I sort this out with WP: if you see any ads in a post please let me know. I’m so angry about this. Lacky Nails is an ad free blog!

Second, I discovered that the feedback from my new contact form is discarded by WP as spam. I swear I haven’t been ignoring you guys who emailed me! I’m so sorry and I’ll reply to all feedback tonight. In the future it’s okay to keep using the contact form to get in touch with me, I’ll begin to check the spam folder regularly now that I’m aware of this problem. If anyone else has had this prob, do let me know if you managed to solve it. <3

2 thoughts on “Two issues

  1. Gah! Nu har alla dina kommentarer på de senaste inläggen hamnat i skräppostmappen igen. Fattar inte…
    Säger till om jag ser reklam hos dig, absolut!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

