Barielle – Falling Star

Nu har jag ordentligt nät igen! Haft bloggabstinens så det inte är klokt.

Avbryter bloggtorkan med en skönhet som jag låtit bli att skaffa mig länge för jag läst så mycket hemskt om formulan. Seg, omöjlig, klistrig har jag läst att den ska vara. Men jag måste fått hem ett fantastiskt exemplar av Falling Star i såna fall för min flaska är underbar! Jag är så kär i denna goding, hon är en riktig stjärna. Två lager, hur fin formula som helst. Det vackra kopparfärgade glittret är precis så fulsnyggt och “stjärnlikt” som är oemotståndligt för mig och nu tänker jag skicka efter systerlacket Myrza’s Meadow som jag också låtit bli efter avskräckande resencioner om formulan. Gud vad jag älskar Falling Star! En liten seranad ska hon ha.

Now I’m online again! Yay.
This is a beauty that I’ve been in love with for a long time but didn’t buy because I read so many horrible things about the formula. But I must be lucky – my bottle is perfect! Smooth creamy formula, two easy coats. Just look at this beauty… I’m so happy I finally own Falling Star.

Tunnelbana of the Day:
Fridhemsplan station, green line.

16 thoughts on “Barielle – Falling Star

  1. Wow, vilka bra bilder på detta. Jag blev besviken på detta kommer jag ihåg. Har för mig att jag gillade formulan men att jag tyckte det var tråkigt. Hm, måste haft en dålig dag eller nåt. Här ser det jättefint ut.

  2. This is one of my *all time* biggest lemmings. :) There’s something so irresistible about the combination of vibrant blue and copper. :)

    • It really IS an irresistible combination, isn’t it! It was one of my biggest lemmings too, can’t wait to wear it in summer so the glitter really pops :)

  3. Oj! Det kanske är värt att försöka igen med Falling Star, för hej vad snyggt det var på dina bilder! Mitt ex var ju helt bedrövligt. Jag tror jag köper en ny flaska snart!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

