Diamond Cosmetics – Serendipity

Jag har inte så mycket att säga om Serendipity, egentligen. Ett vackert duvblått lack med fina egenskaper, tre lager och överlack med normal torktid… fint men tydligt silverskimmer som nästan känns vitt. Toppenlack för vår och sommar. Men det händer inget. Jag gillar det i teorin, men det kommer nog hamna på den där swapsidan som jag tänkt uppdatera i ett halvår nu…

This is one of those beautiful polishes with good qualities (three coats, top coat, normal drying time), dusty blue with fine but visible silver shimmer that almost feels while. Excellent for spring and summer. But it doesn’t do anything for me personally. I like it in theory, but it will probably end up on that swap page that I should have updated 6 months ago.

Tunnelbana of the Day:
Rinkeby station, January.

7 thoughts on “Diamond Cosmetics – Serendipity

  1. Pingback: Zoya – Marley | Lacky Nails

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

