Essie – Navigate Her

Oooh pretty! Jag som älskar bruten grön kunde inte motstå Navigate Her, men eftersom det är en varm grön trodde jag det skulle se hemskt ut på mig. Inte då! Den här piggelingröna finingen kommer jag lägga i favoritlådan. Bilderna är några dagar gamla och jag minns inte hur många lager det är, men jag har inga minnen av problem med applikationen och har för mig att torktiden var utmärkt. Jag är inte möjd med bilderna så hon kanske dyker upp på bloggen igen! Kanske i sällskap av en Piggelin?

Ooooh so pretty, reminds me of a pear-icicle – Piggelin – loved by all kids here. And by me. I thought Navigate Her would give me lobster hands since there’s a lot of yellow in it, but it looks very good with my skin tone. These pics are a few days old and i don’t remember how application was, but I can’t recall any issues and I think it dried pretty fast. This baby might show up again since I’m not happy with these pics. Maybe next time it’ll be accompanied by a Piggelin!

Tunnelbana of the Day:
Slussen bridge.

18 thoughts on “Essie – Navigate Her

  1. Bilderna är jättefina! Jag trodde inte det skulle vara riktigt så grönt, men det är ju bara bra. Nu behöver inte jag tveka mer, det här får åka med vid nästa beställning.

    • Hm, jag hoppas jag inte är vilseledande i det här inlägget… nu när jag kikar på bilderna igen tycker jag de är för gröna. Men det är väldigt grönt på nageln också, fastän lite mindre poppigt än på bilderna – men det är underbart på nageln så köp det!! Det är lite mer pigelin bara, lite mjukare. Inte alls vasst.

    • Jag tror mitt var mer pastelligt i utomhusljus, mer piggelin än bilderna visar.. mjeh, jag är inte nöjd med bilderna, de känns bara inte rätt.

    • Underbart lack, kommer helt klart hamna på favvoristan 2012 om jag gör en sån i år. Tack för att du gillar bilderna :) Jag tror det är färgåtergivningen som inte känns helt rätt bara..

    • Det är det enda jag vart sugen på ur vårkollektionen, helt oemotståndlig är den.. åh vad jag vill matcha den med solsken och saltstänk!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

