And the correct answer is…

Ok det var omöjligt att gissa och därmed en rätt tråkig gissningslek. Rätt svar är OPI You don’t know Jacques med Scratch Nails lila effektlack Juicy ovanpå. Jag tycker det är kul hur ett effektlack så totalt kan förändra ett annat lack. Hur gillar ni kombon? Inte ett dugg vårig, men jag brukar gilla sånt här på hösten.

Ok it was almost impossible to guess, so bad choice of teaser from my side. Next one will be more fun. The correct answer is OPI You don’t know Jacques with Scratch Nails effect top coat Juicy. I love how top coats can totally transform a base colour. How do you like this combo?

 

8 thoughts on “And the correct answer is…

  1. Jättesnyggt!! Jag kan aldrig gissa vad det är för lack när du har såna här gissningslekar, men jag tycker att det är väldigt roligt ändå :)

    • jag tror jag bör ha lite snällare gissningslekar, det är ju roligare när det blir många gissningar och några fullträffar :) Är tokig i gissningslekar, iaf när det gäller sånt man kan någorlunda väl :D

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

