Nubar – Arencia

Nubar Arencia var ett av lacken jag trånade efter innan jag vågade testa det här med näthandel (ack, det var tider det) och inte kunde få tag på lack till rimliga priser. Tillsammans med OPI Take the Stage och de andra ur Burlesque var Arencia ouppnåelig lackglädje då. När jag väl skaffar något av dem känns det lite extra högtidligt sådär. En liten vardagsdröm som blir sann. Inget av dem har gjort mig besviken än, och heller inte Arencia som är precis vad jag hoppats på. Se bara så vacker hon är!

Together with Nubar Arencia and the other polishes from the Venetian Glass collection, OPI Burlesque were the two collections I dreamed of getting my hands on before I dared to try ordering polishes online. Feels very long ago. Every one of them I manage to get my hands on now feels a little special, like a tiny dream come true. None have failed my expectations. Just look at how pretty Arencia is!

Tunnelbana of the Day:
T-Centralen.

14 thoughts on “Nubar – Arencia

  1. Mycket fin! Take the Stage bor här hemma hos mig och är ett av lacken jag trånade efter innan jag vågade mig på näthandeln. Det följde med vid första beställningen :)

    • Jag tror faktiskt mitt första traderaköp också var Take the Stage :) Svår längtan, och när det dök upp på en “trygg” svensk sida kunde jag inte låta bli..

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

