Gina Tricot – Viva Glam

Gina-lacket Viva Glam såg jag först på Pamsans naglar och hennes beskrivning gjorde mig nyfiken. När jag väl såg lacket i butik dök jag på det som en hök! Det ser mycket spännande ut i flaskan, skiftar och har sig och jag kan inte ens avgöra om det är varmt eller kallt. Det fins gult, guld och silver, men också lite grönt vill jag bestämt påstå. Och skiftningarna finns kvar på nageln. Två ok lager, och det blir inte multikromt, snarare… kameleont?

I first saw the Gina Tricot polish Viva Glam on Pamsan‘s nails and her description made me very curious. When I saw the bottle I pounced! It shifts from yellow to gold to silver and there is a little green there too. Two coats, ok application. Not multi chrome, more like… a chameleon?


Tunnelbana of the Day:
Cutie! <3

12 thoughts on “Gina Tricot – Viva Glam

    • Det är en bieffekt har jag märkt! Har varit borta en vecka helt oavsiktligt och det är så otroligt mycket lack man hinner missa och “halkar efter” med. Detta är mkt värt pengarna, rekommenderas varmt!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

