Time out

Nej hörni. Idag sade kroppen ifrån. För lite sömn och ihärdig stress, ont i hela kroppen, tunnelseende, plus grannens byggjobbare som beter sig som yrkesmördare – det är ingen bra kombination. Jag åker upp till min skog ett par dagar och jag orkar helt enkelt inte förbereda några tidsinställda inlägg. Hoppas ni finns kvar när jag kommer tillbaka, då fortsätter jag med de fem dagar som är kvar av favvolackveckan! <3

Nope, this isn’t working. I need a break. Tunnel vision, no sleep and stress that just won’t leave my body – add some builders that behave like hit men – my body said stop today and demands rest. I’m going to hide out in my quiet forest for a couple of days, and I simply don’t have it in me today to prepare any scheduled posts. I hope you’ll be around when I come back? I’ll continue with the five days left of the fave week when I do. <3

10 thoughts on “Time out

  1. Klart du ska ta ledigt, låter ju välbehövligt!
    Och så skönt att du har ett så fint ställe att åka till för att “komma bort”!
    Ha det bra, välkommen tillbaka med lite ny energi sen!

  2. Vila upp dig ordentligt nu!

    Jag tycker väldigt mycket om din blogg så när du vill och orkar återvända välkomnar jag dig tillbaka. Skönt att du har ett ställe dit du kan fly undan.

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

