Post it!

Nu så har jag varit tillbaka i stan ett par dagar och det är faktiskt inte så illa. Stockholm är bra vackert i sin vårskrud, visst? Byggarbetarna har dragit vidare. Tänk vad lite nattsömn kan göra! Strax ska jag fortsätta med favvoveckan, men först vill jag bara dela med mig av en grej jag såg påväg till kontoret idag. Älska post-itlappar eller?

Back in town since a few days back, and realize this city really is pretty in spring. The construction workers are gone, everything is dandy, and I’m preparing the next fave-polish post. Just had to share this window I spotted today… don’t you just love post its!

6 thoughts on “Post it!

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

