Favvovecka dag 6: China Glaze – Mistletoe Kisses

Favourites week! Giving some extra love to the polishes I’m afraid to run out of.

Denna goding har jag visat en gång tidigare i en gradient här. Ack vad jag längtade efter att äga MK, tack Annika för att du inte ville ha ditt! Jag brukar ofta lagga med det senaste, så jag insåg inte hur vacker MK var förrän långt efter det var slut i nätbutikerna.
Det här lacket hör ju till 2010 års julkollektion (eller är det 2009?), men jag tycker det är en sommarnyans. Två lager och det behövs överlack. Kall grön jellybas med större silverglitter i och litet grönt glitter. Jag vill aldrig ta av mig det, det ser ut som karamellfärgat socker.

I’ve shown you this darling once before as a gradient here. I’ve craved this baby for such a long time, thanks Annika for not wanting yours!
This is from the Christmas collection of 2010 (or is it 2009?), but I think of it as a summer shade. Two coats and top coat to get rid of the glitter grittiness. Cool toned green jelly base with silver glitter and smaller green glitter, looks like green sugar. I can’t take this off!

Tunnelbana of the Day:
.

4 thoughts on “Favvovecka dag 6: China Glaze – Mistletoe Kisses

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.

