Sticky stuff

Jag fortsätter med lackorganiserandet och har hittat en provisorisk lösning: häftmassa. Funkar toppen under lackandet och även att fästa naglarna på pinnarna tills jag hittar ett lim som funkar – om jag nu hinner till Panduro innan 2012. Men faktiskt så funderar jag på att skipa lim helt och hållet, med häftmassa kan jag ta loss nageln helt från pinnen och lägga den på min egen nagel om jag till exempel vill fota en jämförelse.

I’m continuing with the organizing project and found a temporary solution: Blu-Tack! Works great both for sticking the nail to the table when painting it, and for sticking it to the sticks. I’m actually concidering leaving them like this, because now I can remove the nails from the stick if I want to – easier to manage if I want to take pics of a comparison with my own nails, maybe?

 

 

2 thoughts on “Sticky stuff

Jag blir jätteglad av kommentarer och uppskattar varenda en! För enkelhets skull svarar jag i samma tråd.